- 2014. április 27., vasárnap

'Tree of Life' - medál

Balla Viktória © 2014

Első próbálkozásom a gyöngyhímzés és a shibori selyem ötvözésével. Messze nem tökéletes, de nekem már az is nagy eredmény, hogy elboldogultam egy textillel. :-D

Legközelebb viszont biztosan nem Madeira monofilt használok, még akkor sem, ha hússzor át lehet vele menni a gyöngyökön. Marad a jól bevált, strapabíró Nylbond bőrvarró cérna.

A szabim alatt volt időm ellátogatni a Gyöngyözön-be, ahol tényleg minden újdonság megtalálható, ami mostanság lázban tartja a gyöngyfűző "szakmát". Ezeken kívül ráadásul a már jól ismert gyöngyfajtákból is itt láttam a legnagyobb és legizgalmasabb színválasztékot. Nem először járok náluk, de most volt lehetőségem fél óránál többet eltölteni az üzletükben, és alaposabban szemügyre venni a választékot. Egy szó mint száz: pazar. :-)

A medálhoz felhasznált alapanyagok:
  • Beadsfield Semblable Suede (Hímzőalapnak és hátoldalnak is ez vált be nekem eddig a legjobban. Azt, amit hímzőalapnak árulnak, a hátam közepére sem kívánom, a birkabőrt nem tudom átszúrni a gyöngyfűző tűvel, ez viszont tökéletes. Puha, de van tartása, a tű szinte átsiklik rajta, és gyönyörű színekben kapható.)
  • Shibori selyem szalag 'Aiko' árnyalatban
  • japán kásagyöngyök és kissé kevésbé "nemes" teklák



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden észrevételt és értelmesen megfogalmazott kritikát szívesen olvasok. A hozzászólásokat ellenben moderálom, szóval spammelni nem érdemes. ;-)