- 2014. december 27., szombat

'IxChel' - fülbevaló

Balla Viktória © 2014

 Ez sem az a fülbevaló, amit sokat fogok hordani (bár a színei nagyon én vagyok). :-)

Több, mint 6 cm hosszú és a formája sem túl előnyös nekem, de muszáj volt megfűznöm. Persze, mint majdnem minden, amit minta nélkül, kútfőből készítek, ez sem annak indult, ami végül lett belőle. Eredetileg egy ehhez hasonló fülit szerettem volna készíteni, csak közben támadt egy ötletem, majd még egy, és végül ez lett belőle. 

Kicsit úgy vagyok ezzel a darabbal, mint a közép-amerikai népek mitológiájával: távoli és idegen.

Sárgaréz ovális elem, japán kása és drop gyöngyök, körömlakkozott üveglencse, fülklipsz.

~*~

This is definitely not an earring I'll be wearing very often, though its colors are very much 'me'. :-)

It's more than 6 cm long, its shape is not very flattering for me either, but I just had to make it. Of course, like almost all the other things I make without a certain plan or pattern, this one also ended up being considerably different from what it set out to be. I had wanted to make a pair of earrings similar to an earlier piece, but then I had an idea, and another, and in the end this is what became of it.

I get the same vibe from this earring as I do from Central-American mythology: alien and weird.

Brass oval component, Japanese seed and drop beads, glass cabochon painted with nail polish, clip-on findings.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden észrevételt és értelmesen megfogalmazott kritikát szívesen olvasok. A hozzászólásokat ellenben moderálom, szóval spammelni nem érdemes. ;-)