- 2014. június 1., vasárnap

'Summer In My Heart' - medál

Balla Viktória © 2014


Eltartott egy darabig, amíg a kilógó cérnaszálakat begöngyöltem a medál alá (ugyanis nincs még kész), de muszáj volt megmutatnom, mert nagyon tetszik. :-)

A közepén lévő cabochon (a színes, fényes, kerek lencse) is saját készítés, és teljesen lázba hozott ez az új technika. Annyit elárulok, hogy nem körömlakk. Ma délelőtt még csak annyit tudtam, hogy körül akarom hímezni, de végigkutatva a most már egészen jelentős gyöngykészletemet nem találtam hozzá illő színeket. Aztán a kezembe akadt ez a fém karika, és onnantól kezdve már sima ügy volt. :-)

Abban biztos vagyok, hogy megérdemel egy igazán szép láncot, szóval ezért nem dolgoztam még el a kilógó cérnákat: a felfüggesztésnél még szükségem lesz rájuk.

A fényképezés megint kicsit frusztráló élmény volt: az állókép nem adja vissza, hogy hányféle különböző színben játszik a cabochonom, és az időjárás sem éppen kedvezett nekem. (Hol hét ágra süt a nap, hol felhős és esik...)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden észrevételt és értelmesen megfogalmazott kritikát szívesen olvasok. A hozzászólásokat ellenben moderálom, szóval spammelni nem érdemes. ;-)