- 2014. június 14., szombat

'Rosebuds' - karkötő

Balla Viktória © 2014

Amikor elkészítettem Sidonia Lotus Flower medálját a saját színeimben, nagyon megtetszett a belső rész. Legszívesebben már akkor sem cifráztam volna és nem csináltam volna neki "szirmokat", de akkor és ott győzött az az énem, aki szeret mindent befejezni, készre csinálni.

Viszont már láttam, hogy a következő egy karkötő lesz, méghozzá tőlem kissé szokatlan színekben.
Amikor elkészült a nyolc darab bogyó (amiből végül hetet használtam fel), elakadtam az összekötésnél. Múlt vasárnap viszont megvilágosodtam, tegnap pedig már büszkén mutattam az új kreálmányt kollégáimnak.

Íme. :-)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden észrevételt és értelmesen megfogalmazott kritikát szívesen olvasok. A hozzászólásokat ellenben moderálom, szóval spammelni nem érdemes. ;-)