- 2014. február 7., péntek

'Something Fishy' - medál

Balla Viktória @ 2013

Mióta megláttam ezt a halszálkás, befoglalós, Swari rivolis medáltípust, azóta meg akartam fűzni. Messze nem tökéletes, de magát a mintát is át kellett picit variálnom, mert ha vakon követem, akkor sehogy se sikerült volna.

Ami a színösszeállítást illeti: hozzám nem illik, és mióta elkészült, még egyszer sem vettem fel, de ahogy a mintáért, úgy a színekért is teljesen oda voltam, amikor fűztem. Szeretem ezt a színkombinációt, de hordani sajnos nem tudom. Egy nálam jóval fiatalabb lánynak viszont biztosan jól állna.

A következőt SuperDuo gyöngyökből csinálom.

Ja, és ezennel megtört a kék-áradat a blogomon. :-)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Minden észrevételt és értelmesen megfogalmazott kritikát szívesen olvasok. A hozzászólásokat ellenben moderálom, szóval spammelni nem érdemes. ;-)